Kauni rühiga naine on LOPSAKAS!

TANTS – paneb hoogsalt liikuma

SEELIKUD KEERLEMA!

MÄNG – muudab tantu elavaks

Tantsud eri ajast ja stiilist rikastavad!

Naiste tantsutunnid uutele. Ootame huvilisi registreeruma, et grupp avada!
Tunnid on planeeritud laupäevale kell 12.00-13.00.

Tule tantsima naiste tantsutundi, ükskõik missugune on olnud Sinu eelnev tantsukogemus!
Saad õppida:

  • tantse erinevatest ajastutest: keskajast, renessanssist, barokist
  • kõiki seltskonnatantse: samba, cha-cha-cha, rumba, paso doble, jive, aeglane valss, tango, viini valss, foxtrot, quickstep
  • rühitunnis jälgima oma kehakasutust

Tantsutrenni eesmärgiks on saavutada hoogne, avar ja graatsiline liikumine.
Graatsiliseks tantsuks on vaja tantse, mis võimaldavad suurelt ja palju liikuda. Sellepärast olen just naiste tundi tugevalt sisse toonud keskaja tantse, tantse renessanssist ning barokktantse. Need tantsud võimaldavad kaunilt tantsida paariliseta ja samas on varasemast ajast palju seltskondlikke tantse, mida saab tunnis ka grupis tantsida. Enamasti on grupis tantsitavad tantsud lõbusad ja võimaldavad mõnusat suhtlemist.

Õige tants peab olema mänguline ja kandma endas õiget meeleolu. Seega võid tantsutundi tulles ootamatult end keset mängu avastada. Ära siis ehmata, vaid mängi kaasa! Mäng aitab parandada ka aktiivset rühti.

Kõigis tantsutrennides pööran ka eraldi tähelepanu harjutustele, mis on suunatud kehahoiu parandamisele.

Kui grupitunnis osalemine pole Su jaoks sobiv, on sama võimalik õppida ka eraviisiliselt eratunni raames.

VAATA VIDEOID naiste keskaja tantsudest!

Mida selga panna?
Kui tuled algajate gruppi, siis pane selga midagi mugavat. Riietus, millega saad olla põrandal ja vabalt liikuda. Võid olla paljajalu, sokkides või võimlemissussidega. Hiljem on vaja tantsutunni jaoks õiget seelikut, pluusi ja kinga. Seeliku keskkoht, pikkus, materjal, värv on tantsimise jaoks olulised. Need aksessuaarid mõjutavad liikumise iseloomu ja kehahoidu. Seelikus peab olema piisavalt raskust ja pealisseelikule lisaks on kindlasti vaja suurt alusseelikut ja õiget vööd. Nii tekib oma keha suhtes õige proportsiooni tunne. Pluusiski peab olema avarust ja kingas kompaktsust, teatud teravust. Kehahoidu mõjutab oluliselt kontsa kõrgus ja asend.

Tänapäeva pesupulbrid ja loputusvahendid on tugevalt lõhnastatud tekitades kaastantsijatel õhupuudust. Soovitan kõigile trenniskäijatele otsida lõhnatuid pesupesemisvahendeid.

Kristine Esko

Kuidas hakkasid võistlustantsijana tegelema ajalooliste tantsudega?
Vastab tundide treener Kristine Esko.
Esimest korda puutusin tantsudega keskajast, renessanssit ja barokist kokku Virve Kurbeli tantsutundides, mis toimusid Ülle Liivamägi Perekoolis.

2014. aasta suvel oli mul võimalus osaleda kompanii Fêtes Galantes‘ korraldatud barokktantsu nädalasel kursusel Béatrice Massin’i juhendusel. Edasi olen tantsude kohta otsinud ise erinevatest ingliskeelsetest kirjalikest ja videomaterjalidest ning nad toonud osaks nii laste kui täiskasvanute tundides.

Võta ühendust ja registreeru tundi:
tel 53 432 232, marii@artemovimento.ee